Zaloguj się aby zagłosować.


EDUKACJA

  • Olga Bończyk

    Olga Bończyk

    Olga Bończyk od 9 lat wspiera program Dźwięki Marzeń realizowany przez Fundację Orange. Zaangażowanie w ten program wynika z Jej osobistych doświadczeń - wychowała się w rodzinie osób niesłyszących. Doskonale włada językiem migowym, dzięki czemu może sprawnie porozumiewać się z podopiecznymi Fundacji Orange, rozmawiać z niesłyszącymi rodzicami dzieci, wspierać ich w procesie terapii. Wystąpiła jako narrator w filmie relacjonującym przebieg turnusów rehabilitacyjnych programu Dźwięki Marzeń oraz opowiedziała swoją historię życia w świecie ciszy. Na tej podstawie powstał wywiad do książki pod tytułem \"Dźwięki Marzeń\". Są to reportaże i rozmowy wydane przez Fundację Orange we współpracy z Instytutem Reportażu. Dochód ze sprzedaży tej książki został przekazany na wsparcie terapii dzieci z wadą słuchu. Olga Bończyk współpracuje także z dziennikarzami, uczestniczy w konferencjach prasowych, spotkaniach, których celem jest poszerzanie wiedzy i wrażliwości na problemy wad słuchu. Często zwraca uwagę na konieczność wczesnej rehabilitacji dzieci z wadą słuchu przy okazji swoich wystąpień medialnych. Więcej o programie na www.fundacja.orange.pl/dzwieki_marzen_o_programie.html

    X
  • Anna Dereszowska

    Anna Dereszowska

    Anna Dereszowska od 5 lat współpracuje z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecości i już trzykrotnie była ambasadorką kampanii Piękna bo Zdrowa. Podstawowym celem tych kampanii jest edukacja i mobilizacja kobiety do regularnych badań ginekologicznych. W 2015 roku została również ambasadorką kampanii Diagnostyka jajnika uświadamiającej kobiety w kwestii chorób ginekologiczno-onkologicznych. Anna Dereszowska zachęca do tego, by „Rzucić cień podejrzenia na swoje jajniki”. Aktorka wzięła udział w akcji z powodów osobistych (mama aktorki zmarła 25 lat temu na raka jajnika) oraz z chęci pomagania innym kobietom w poznaniu tak trudnego do wykrycia nowotworu. Więcej o programie na www.kwiatkobiecosci.pl

    X
  • Krzysztof Hołowczyc

    Krzysztof Hołowczyc

    Krzysztof Hołowczyc został polskim ambasadorem międzynarodowej akcji Roar for Life/Zarycz dla Życia. Celem akcji jest edukacja i kreowanie pozytywnych zachowań związanych z prowadzeniem samochodu i zwrócenie uwagi na poważny problem społeczny, jakim jest prowadzenie samochodu po alkoholu. Program ma za zadanie wpłynąć na postawy młodych ludzi tak, aby zanim usiądą za kierownicą, podjęli odpowiedzialną decyzję. Akcja skierowana do młodych promowana była w nietypowy sposób. Wybrane osoby - w tym Krzysztof Hołowczyc - nagrali filmy udając odgłosy imitujące ryk silnika bolidu F1. Po zebraniu 30 tys. ryków w ciągu 100 dni, organizator przekazał 150 tys. zł Fundacji Kierowca Bezpieczny. Dzięki zaangażowaniu wielokrotnego rajdowego mistrza Polski, nasz kraj zebrał wymaganą ilość ryków przed terminem. Do akcji włączyło się wiele znanych osób. Więcej o akcji na

    X
  • Julia Kamińska

    Julia Kamińska

    Julia Kamińska jest ambasadorką programu AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI. Nieprzerwanie od 2013 r. wspiera go i promuje. Aktorka współpracę ze Stowarzyszeniem WIOSNA rozpoczęła jako darczyńca – kupiła Indeks dla 11-letniego Patryka i ufundowała mu rok nauki w Akademii. \"Ja już pomogłam 11-letniemu Patrykowi z AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Teraz czas na Ciebie!\" - przekonywała na swoim fanpage. Angażuje się nie tylko w promocję idei, ale też bezpośrednio uczestniczy w życiu AKADEMII. Regularnie pojawia się na najważniejszych wydarzeniach - jesienią 2014 r. oficjalnie inaugurowała rok szkolny w Akademii w Warszawie, osobiście wręczając podopiecznym Indeksy Sukcesów. Wspierała kampanię 1%, brała udział w akcji wiralowej #kochamWIOSNĘ, była twarzą kampanii rekrutacyjnej wolontariuszy, zorganizowała warsztaty teatralne i wycieczkę z oprowadzaniem po Teatrze Komedia dla dzieci z Bydgoszczy. W działania na rzecz WIOSNY angażuje też swoje środowisko. W styczniu 2015 r., wraz z 15 innymi gwiazdami, zaśpiewała piosenkę zadedykowaną projektowi p.t. „Szlachetne Serca”. Artyści wykonali ją na żywo w podczas Ogólnopolskiej Gali Paczki. \"W liceum byłam tą niefajną\" – wyznała w jednym z wywiadów dla Akademii, tym samym dając dzieciom żywy przykład na to, że droga ze świata porażek do świata sukcesów jest jak najbardziej możliwa. Więcej o programie na www.akademiaprzyszlosci.org.pl

    X
  • Natalia Partyka

    Natalia Partyka

    Natalia jest inicjatorką Funduszu Natalii Partyki przyznającego stypendia utalentowanym, młodym sportowcom. Fundusz wypełnia lukę w systemie wsparcia edukacji sportowej. Natalia jest bardzo zaangażowana w działanie Funduszu. Włącza się w tworzenie zasad przyznawania stypendiów i przede wszystkim sama, zasiadając w Kapitule przyznającej stypendia, wnikliwie ocenia wszystkie wnioski kandydatów. Nagrywa filmiki informacyjne o Funduszu i aktywnie promuje jego działalność udzielając licznych wywiadów. Sama pisze o tym tak: \"Często spotykam osoby, które muszą zmagać się z wieloma przeszkodami, aby móc kontynuować uprawianie sportu. Doskonale ich rozumiem, bo sama przeszłam tę drogę. Staram się być dla nich inspiracją. Postanowiłam także pomagać w bardziej wymierny, finansowy sposób. Dlatego razem z Fundacją Dobra Sieć będziemy pomagać młodym sportowcom, aby mogli stawić czoła przeciwnościom losu\". Celem Funduszu Natalii Partyki jest wspieranie młodych, zdolnych sportowców, którzy mają trudny start - z powodu sytuacji materialnej, rodzinnej, niepełnosprawności i różnych przeciwności losu. Więcej o funduszu na www.fundusznataliipartyki.pl

    X

SPOŁECZEŃSTWO

  • Szymon Majewski

    Szymon Majewski

    Szymon Majewski od 3 lat niezwykle aktywnie wspiera jedną z najtrudniejszych kampanii społecznych w Polsce: jest nie tylko rozpoznawalną twarzą akcji \\\"Książki w Pudle\\\", która służy upowszechnianiu czytelnictwa wśród więźniów. Szymon Majewski współtworzy wydarzenia kulturalne w więzieniach, osobiście zbiera i zawozi książki do bibliotek w zakładach karnych, rozmawia o książkach z osadzonymi. Uczestniczy w większości wydarzeń włączających osadzonych w narodowe wydarzenia kulturalne - Narodowe Czytanie, Rok Tuwima. Inicjatywy Szymona Majewskiego dotyczące wspólnego czytania, pracy w radiowęźle, spotkań wokół książek i rozmów o życiu, są dla odbiorców niesamowitym doświadczeniem obcowania z realiami życia na zewnątrz. Udział Szymona Majewskiego w kampanii związanej z czytaniem jest dla wszystkich informacją, że warto czytać, trzeba czytać i na czytanie zawsze jest czas. Więcej o kampanii na www.fundacjazmiana.pl

    X
  • Omenaa Mensah

    Omenaa Mensah

    Omenaa Mensah ponad rok temu założyła fundację OMENAA FOUNDATION, której działalność opiera się na trzech filarach: tolerancja, edukacja i współpraca, a wspólne hasło to Ambasada Tolerancji. Fundacja realizuje szereg projektów edukacyjnych promujących tolerancję m.in.: pokaz mody z udziałem dzieci o różnych kolorach skóry organizowany w trakcie wyborów Miss Egzotica, warsztaty edukacyjne w przedszkolach „Jesteśmy obywatelami świata”, czy sesję pod hasłem #TOLERANCE. Fundacja w mądry sposób wspiera też ubogie dzieci w Afryce: wspólnie z fundacją HATIMA, uruchomiła serwis www.omenaa.pl, przez który zbiera pieniądze dla dzieci marzących o nauce i lepszym życiu. Aktualnie najważniejszym realizowanym projektem organizacji jest budowa szkoły w Temie (Ghana) dla dzieci ulicy, które nie mają szans na edukację. Omenaa Mensah włączyła się również w bardzo ważną kampanię \"Ocal mały Kwiat Pustyni\", której celem jest ochrona dziewczynek przed okaleczaniem narządów płciowych. W 2014 r. m. in. dzięki zaangażowaniu Omeny udało się ocalić ponad 1 000 dziewczynek. Więcej o działalności Fundacji na www.omenaafoundation.com Więcej o akcji na www.retteeinekleinewuestenblume.de/pl/patronat.html

    X
  • Dariusz Michalczewski

    Dariusz Michalczewski

    Dariusz Michalczewski w ciągu roku stał się najbardziej rozpoznawalnym ambasadorem akcji społecznej „Ramię w ramię po równość”, której celem jest rozbudzenie w polskim społeczeństwie poczucia solidarności z osobami LGBT. Od momentu zaangażowania się w akcję Kampanii Przeciw Homofobii Dariusz Michalczewski systematycznie pojawia się w mediach, gdzie publicznie zabiera głos propagując idee równości i akceptacji w stosunku do lesbijek, gejów, osób biseksualnych i transpłciowych. Poprzez swoją obecność w prasie i telewizji stara się możliwie jak najbardziej nagłaśniać akcję „Ramię w ramię po równość”. Z własnej inicjatywy robi to wszędzie, gdzie tylko może. Prośby ze strony organizatorów akcji nie są konieczne - wiedzą, że zawsze mogą liczyć na Tigera. Więcej o kampanii na www.kph.org.pl

    X
  • Rafał Mohr

    Rafał Mohr

    Rafał Mohr został ambasadorem kampanii HIVokryzja obalającej stereotypy wobec ludzi żyjących z HIV/AIDS. Fundacja Studio Psychologii Zdrowia bardzo długo szukała wśród osób znanych kogoś, kto odważyłby się włączyć w kampanię. Pozytywny odzew pojawił się jedynie ze strony Rafała Mohra, który pomimo wszelkich uprzedzeń związanych z funkcjonowaniem osób zakażonych w społeczeństwie zdecydował się zaangażować w kampanię HIVokryzja. Rafał Mohr występuje otwarcie w słusznej sprawie, popiera kampanię we wszelki możliwy sposób: nagłaśnia informację w mediach, na swoim fanpage i to pomimo niepochlebnych czy kłamliwych komentarzy pojawiających się na jego temat w Internecie w związku z udziałem w tej kampanii. Nie obawia się narazić swojego wizerunku. Celem kampanii jest podkreślanie hipokryzji niektórych zdrowych ludzi wobec osób zakażonych wirusem HIV oraz próba zmiany tego nastawienia. Jest to bardzo duży problem dla osób żyjących z HIV, gdyż jak wiemy, jest to zakażenie nie klasyfikujące ze względu na zawód wykonywany, czy status społeczny. Więcej o kampanii na www.hivokryzja.pl

    X
  • Małgorzata Ostrowska

    Małgorzata Ostrowska

    Małgorzata Ostrowska jest wyjątkową ambasadorką akcji społecznej „Ramię w ramię po równość”. Gwiazda rocka sama zgłosiła się do Kampanii Przeciw Homofobii chcąc zrobić coś, co rozbudzi w polskim społeczeństwie poczucie solidarności z osobami LGBT i wpłynie pozytywnie na poziom akceptacji lesbijek, gejów, osób biseksualnych i transpłciowych. We wrześniu br. wokalistka wraz z zespołem zagrała charytatywnie koncert na gali sojuszników i sojuszniczek osób LGBT nie biorąc za swój występ wynagrodzenia. Piosenkarka stara się, aby o akcji społecznej KPH ciągle było głośno. Korzysta w tym celu z mediów społecznościowych, takich jak Facebook i YouTube nieustannie edukując i tłumacząc, dlaczego warto wspierać równość. Więcej o kampanii na www.kph.org.pl

    X

ZDROWIE

  • Joanna Koroniewska

    Joanna Koroniewska

    Joanna Koroniewska jest ambasadorką Małopolskiego Hospicjum dla Dzieci w Krakowie od 2012 roku. Podczas licznych akcji, spotkań z fanami i dziennikarzami przekonuje do wspierania budowy Małopolskiego Hospicjum dla Dzieci w Krakowie i przekazywania 1% podatku. Brała udział w wielu wywiadach do prasy kobiecej, telewizji śniadaniowych i programów telewizyjnych nagłaśniając problem osamotnionych rodzin, których jeden co najmniej człowiek rodziny cierpi na nieuleczalną i przewlekłą chorobę. Pomaga fizycznie w budowie, zbiera materiały na budowę Hospicjum, rozmawia z firmami i instytucjami, które mogą pomóc finansowo lub barterowo. Spotyka się z chorymi dziećmi oraz ich rodzinami. Bierze udział w licznych aukcjach, które wspomagają budowę Hospicjum. Więcej o działalności Hospicjum www.mhd.org.pl

    X
  • Reprezentacja Polski w piłce siatkowej mężczyzn

    Reprezentacja Polski w piłce siatkowej mężczyzn

    Mistrzowie Świata w piłce siatkowej mężczyzn współpracują z Fundacją Herosi od początku jej istnienia, czyli 2009 r. Co roku zawodnicy i trenerzy użyczają swojego wizerunku w charytatywnym kalendarzu Fundacji, z którego zysk przeznaczany jest na zakup sprzętu medycznego dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Reprezentacja zaprasza podopiecznych Fundacji na swoje mecze oraz treningi, przekazuje sportowe pamiątki. Zdarza się, że kiedy sportowcy nie mogą się pojawić na spotkaniu z podopiecznymi, nagrywają filmiki, które potem odtwarzane są na oddziale. Członkowie drużyny realizują też własne projekty, które mają na celu wsparcie Fundacji. Dwóch Reprezentantów Polski – Karol Kłos i Andrzej Wrona – otworzyło własny sklep „Kłos vs Wrona”. Zysk z dostępnych w sklepie produktów (bluzy, koszulki, czapki) przeznaczany jest na Fundację Herosi. W 2014 r. z licznych zbiórek i akcji charytatywnych przygotowanych przez Fundację wspólnie z Reprezentacją udało się zakupić sprzęt medyczny o wartości 250 000 zł. Więcej o działalności Fundacji na www.herosi.eu Fot. S. Dąbrowa

    X
  • Małgorzata Socha

    Małgorzata Socha

    Małgorzata Socha jest przykładem długiej przyjaźni i zaangażowania w działania Fundacji Dr Clown. Współpraca z Małgorzatą Sochą to dla podopiecznych, pracowników i koordynatorów Fundacji, źródło radości i komfortu. Bywają miesiące, gdy prośby kierowane pod Jej adresem układają się w długą listę. Zawsze jednak, jeśli tylko leży to w granicach jej możliwości fizycznych i czasowych, daje radość i uśmiech dziesiątkom chorych. Bierze udział w organizowanych eventach i spotkaniach z chorymi dziećmi nie tylko w szpitalach, lecz także w placówkach specjalnych oraz szkołach integracyjnych. Kiedy tylko ma okazję, nakłania inne Gwiazdy, aby dołączyły do programu na rzecz pomocy dzieciom chorym i z niepełnosprawnościami. Więcej o działaniach Fundacji na www.drclown.pl

    X
  • Danuta Stenka

    Danuta Stenka

    Danuta Stenka wraz z 3,5-letnią Olą, podopieczną Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza” są głównymi bohaterkami kampanii 1% „Zobacz. Niewidome dzieci”. Danuta Stenka wspiera w kampaniach społecznych Stowarzyszenie „Tęcza” od 2013 roku. Dzięki niej udało się zebrać ekipę filmową, zrealizować sesję zdjęciową bez ponoszenia kosztów. Osoba aktorki „otwiera wszystkie drzwi”. Stowarzyszenie zyskało rozgłos oraz dodatkowe środki finansowe. Dzięki akcji 1% stowarzyszenie może realizować najpilniejsze potrzeby: wesprzeć działalność ośrodka dla dorosłych, kupić sprzęt do diagnostyki okulistycznej, wyposażenie nowej sali doświadczania świata w ośrodku dla dzieci oraz niezbędny we wszystkich placówkach sprzęt rehabilitacyjny (siedziska, pionizatory). Więcej o działaniach Stowarzyszenia na www.tecza.org

    X
  • Katarzyna Żak

    Katarzyna Żak

    Katarzyna Żak, jako ambasadorka Towarzystwa Przyjaciół Hospicjum w Chojnicach zaangażowana jest przede wszystkim w pomoc przy budowie hospicjum stacjonarnego. W ciągu zaledwie roku, mimo dużej odległości pomiędzy Chojnicami a Warszawą, kilkakrotnie odwiedziła plac budowy. Każde jej pojawienie się na terenie powstającego hospicjum, znalazło swoje odzwierciedlenie w lokalnych mediach, przez co Towarzystwo Przyjaciół Hospicjum staje się coraz bardziej rozpoznawalne, a co za tym idzie, inicjatywą zainteresowały się także lokalne firmy, oferując pomoc przy budowie. Ponadto Pani Katarzyna Żak podczas wywiadów, przywołuje nazwę stowarzyszenia i opowiada o podejmowanych przez siebie działaniach oraz o tym co dzieje się w TPH. Mówi nie tylko o budowie hospicjum, w którym swoje ostatnie dni spędzą nieuleczalnie chorzy, ale także propaguję idee opieki paliatywnej. Katarzyna Żak ani chwili nie wahała się objąć funkcji ambasadora Towarzystwa. Więcej o budowie Hospicjum na www.tph.org.pl

    X

EKOLOGIA

  • Marcin Dorociński

    Marcin Dorociński

    Marcin Dorociński jest ambasadorem WWF. Planując poszczególne kampanie, Fundacja może zawsze liczyć na jego pomysły. Aktor regularnie udziela swojego głosu do prawie wszystkich spotów Fundacji, również regularnie udostępnia informacje związane z projektami na swoim fan page’u na Facebooku. Już dwukrotnie wspierał kampanię Fundacji związaną z 1%. W ramach tych działań m.in. udzielił swojego głosu do spotu, wziął udział w konferencji prasowej, spotkał się z dziećmi, którym czytał bajki, regularnie zachęcał do przekazania 1% podatku. Marcin Dorociński bardzo aktywnie wspierał też kampanię \"Godzina dla Ziemi\" poświęconą ocaleniu kuzyna delfina, czyli morświna bałtyckiego. Sam wyszedł z inicjatywą zorganizowania dla dzieci konkursu plastycznego na rysunek morświna. W konkursie wzięło udział prawie 100 dzieci, a Marcin Dorociński sam zorganizował nagrody dla wszystkich! Jego zaangażowanie pozwala docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, przekonywać ich do podpisywania petycji, czy wspierania finansowego. Pomoc ambasadora pozwala realizować najważniejsze dla Fundacji cele, czyli wspólnie ratować zagrożone gatunki zwierząt i chronić przyrodę. Więcej o akcjach WWF Polska na www.wwf.pl

    X
  • Andrzej Krzywy

    Andrzej Krzywy

    Andrzej Krzywy zaangażował się w kampanię Bądź na pTAK! i ochronę gatunków zagrożonych wyginięciem. Akcja Stowarzyszenia Ptaki Polskie ma na celu zwrócenie uwagi na coraz trudniejszą sytuację ptaków i całej przyrody w Polsce. Jeśli zabraknie ptaków, przede wszystkim zatęsknimy za ich pięknym głosem – stąd nazwa akcji „Nie będzie ptaków, nie będzie śpiewania”, a w jej ramach muzyk podczas jednego z występów przerwał koncert i zszedł ze sceny! Andrzej Krzywy wystąpił również w spocie filmowym, który przez cały maj 2015 roku można było zobaczyć na antenie TVP. Muzyk, poza akcja jestem na pTak!, zaangażował się również w ogólnopolską kampanię edukacyjno-informacyjną JEM DRUGIE ŚNIADANIE wspierającą program dożywiania dzieci Pajacyk PAH. Andrzej Krzywy wraz z zespołem De Mono kilkakrotnie zagrali koncerty w zakładach karnych. Jak mówi lider zespołu: \"Zagraliśmy dla ludzi, którzy są najbliżej wyjścia, którzy są na etapie resocjalizacji\". Więcej o kampanii Stowarzyszenia na www.ptakipolskie.pl Fot. Filip Klimaszewski

    X
  • Czesław Mozil

    Czesław Mozil

    Czesław Mozil nagrał spoty filmowe i radiowe by wspomóc Stowarzyszenie Ptaki Polskie w promocji kampanii Bądź na pTAK! Specjalnie dla kampanii i dla ptaków Czesław Mozil… przestał śpiewać: \"Śpiew jest czymś, co najbardziej łączy nas z ptakami. Jeśli zabraknie ptaków, przede wszystkim zatęsknimy za ich pięknym głosem\". Powstały spoty, bilbordy z udziałem artysty. Czesław Mozil aktywnie włącza się również w inne akcje i kampanie społeczne. Wspiera działania Kampanii Przeciw Homofobii i jest sojusznikiem osób LGBT. Promował bieg dla małego Stasia, który walczy z chorobą SMA (rdzeniowy zanik mięśni). Ma na swoim koncie wiele koncertów charytatywnych, dzięki którym pomógł wielu potrzebującym osobom. Więcej o kampanii Stowarzyszenia na www.ptakipolskie.pl Fot. Filip Klimaszewski

    X
  • Marek Piekarczyk

    Marek Piekarczyk

    Marek Piekarczyk podczas swoich koncertów promuje hasło Nie będzie ptaków, nie będzie śpiewania. Chce w ten sposób zwrócić uwagę na coraz trudniejszą sytuację ptaków i całej przyrody w Polsce. Specjalnie dla ptaków i dla kampanii Marek Piekarczyk podarł nuty i przestał śpiewać. Wizerunek Artysty pojawił się w największych miastach Polski, na ponad 300 nośnikach outdoorowych, w internecie oraz na portalach społecznościowych. Dużą część aktywności artysty stanowią przedsięwzięcia charytatywne. Aktywnie włączył się w projekt Dom Muzyki wspierający budowę Domu Muzyki dla Artystów Niepełnosprawnych. Od kilku lat działa przy organizacji Festiwalu Piosenki w Bochni Integracja Malowana Dźwiękiem. Wspiera również bocheńską fundacje Auxilium.   Każdego roku wykonawca bierze udział w co najmniej 20 koncertach charytatywnych i przekazuje swoje pamiątki, płyty oraz książki na liczne aukcje charytatywne. Prowadzi też często prywatne akcje zbiorki funduszy na rzecz potrzebujących, np. zakup wózka dla niepełnosprawnego chłopca, przyborów i książek dla dzieci z Domu Dziecka, instrumentów dla małej orkiestry, w której grają niepełnosprawne dzieci. Więcej o kampanii Stowarzyszenia na www.ptakipolskie.pl oraz Festiwalu w Bochni na www.festiwal.bochnia.pl Fot. Filip Klimaszewski

    X

POMOC CHARYTATYWNA

  • Barbara Kurdej-Szatan

    Barbara Kurdej-Szatan

    Barbara Kurdej-Szatan jest ambasadorką Szlachetnej Paczki od 2013 roku i od tego czasu nieprzerwanie wspiera i promuje projekt. Sama też pomaga jako Darczyńca. W grudniu 2014 roku, razem z aktorami Teatru Komedia, przygotowała Paczkę – pomoc dla samotnej matki i trójki jej synów inspirując ich w ten sposób do zmiany swojego życia. Wraz z 16 innymi Gwiazdami nagrała dla Szlachetnej Paczki piosenkę poświęconą projektowi pt. Szlachetne Serca. Razem z mężem Rafałem specjalnie dla dzieci poprowadziła warsztaty z emisji głosu, opowiedziała o swojej drodze do sukcesu, a na spontaniczną prośbę dzieci wspólnie z mężem zaśpiewała a capella piosenkę z musicalu. Barbara Kurdej-Szatan wspiera również Fundację „Bajkowa Fabryka Nadziei”. Współpraca rozpoczęła się od kampanii 1%, w której wzięła udział zachęcając darczyńców do wsparcia bajkowych działań. Aktorka odwiedziła również Dzieci z Białostockiej Onkologii Dziecięcej, spędziła z nimi wiele czasu dając im siłę i energię do walki z trudną chorobą. Więcej o Szlachetnej Paczce na www.szlachetnapaczka.pl Więcej o Bajkowej Fabryce na www.bajkowa.eu

    X
  • Kamil Stoch i grupa Eve-nement Team

    Kamil Stoch i grupa Eve-nement Team

    Zawodnicy drużyny Eve-nement Team z Kamilem Stochem na czele zostali głównymi twarzami kampanii SZLACHETNEJ PACZKI, której towarzyszyło hasło przewodnie: Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Cała kampania była prowadzona wokół narracji zwycięstwa i drużynowego pokonywania przeciwności losu, dlatego zawodnicy wspierając ją zainspirowali niemal milion Polaków do zmiany i pomagania sobie nawzajem. Kamil specjalnie dla wolontariuszy zorganizował Trening z Mistrzem – spotkanie podczas którego mogli razem z olimpijczykiem ćwiczyć techniki skoków narciarskich, ale przede wszystkim – mięśnie serca przed spotkaniem z rodzinami. Wszyscy skoczkowie z grupy Eve-nement Team wzięli udział w spocie promującym kampanię, który emitowany był przez całą 14-stą edycję Paczki. Spot odnotował ponad 241 000 wyświetleń i był jednym z głównych materiałów, które przyczyniły się do spektakularnego sukcesu tej edycji: 700 000 darczyńców zaangażowało się w mądrą pomoc. Zawodnicy bezpośrednio pomogli i dwukrotnie sami przygotowali Paczkę. Wzięli również udział w projekcie Wishing Box i złożyli życzenia świąteczne wszystkim sympatykom projektu. Kamil podarował Paczce swój kask, w którym zdobył dwa złote medale w Soczi. Symbolicznym gestem chciał pokazać, że chce, aby dzięki temu symbolowi zwycięstwa, rodziny SZLACHETNEJ PACZKI wygrywały w życiu. Więcej o Szlachetnej Paczce na www.szlachetnapaczka.pl

    X
  • Aneta Todorczuk-Perchuć

    Aneta Todorczuk-Perchuć

    Aneta Todorczuk-Perchuć bardzo intensywnie angażuje się w wiele inicjatyw dobroczynnych. Jest współzałożycielką i prezeską Fundacji Mamy Dzieci, która wspiera wychowanków i byłych wychowanków domów dziecka. Niezwykle aktywnie współpracuje z Fundacją Dzieciom Zdążyć z Pomocą: bierze udział w spotkaniach z mamami dzieci chorych i niepełnosprawnych, uświetniła imprezę dla mam z okazji Dnia Matki wystawiając monodram ze swoim udziałem Matka Polka Terrorystka. Użyczyła swojego głosu do nagrania audiobooka wydanego przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą, brała udział w Warszawskich Targach Książki na stoisku tejże Fundacji podpisując książki i wspierając sprzedaż książeczek, z których dochód jest przeznaczony dla jej podopiecznych. Brała udział w biegu charytatywnym w sukniach ślubnych na warszawskiej Agrykoli na rzecz podopiecznej Fundacji Julii Torli, młodej uzdolnionej dziewczyny, która od chwili tragicznego wypadku jeździ na wózku inwalidzkim. Pomimo licznych zajęć zawsze chętnie poświęca swój czas i energię na wspieranie inicjatyw Fundacji. Więcej o fundacjach na www.mamydzieci.org, www.dzieciom.pl

    X
  • Tomasz Wolny

    Tomasz Wolny

    Tomasz Wolny współpracuje regularnie ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce dając wsparcie nie tylko finansowe, ale również koncepcyjne. Jest bardzo kreatywny i sam występuje z nowymi ideami, a potem pomaga wprowadzać je w życie. Jest pomysłodawcą i realizatorem projektów A Ty pomógłbyś? i Szukam Mamy, które uzyskały w sumie 350 tysięcy wejść na YouTube. Kolejnym przedsięwzięciem, w którym Tomasz Wolny wziął udział, jest projekt kalendarza na 2016 rok „Podaruj dzieciom lepszą przyszłość.” To dzieci wybrały swoich idoli do sesji zdjęciowej. Prezentera wytypowała podopieczna Młodzieżowej Wspólnoty Mieszkaniowej w Koszalinie – Bożenka, która marzy by tak jak On, zostać dziennikarką. Tomek od razu się zgodził, a dla Bożenki to było wspaniałe przeżycie. W ramach promocji kalendarza, został nagrany film, który zachęca do regularnego wsparcia dzieci. Relacje, które nawiązał Tomasz z Bożenką podczas sesji do kalendarza, przyniosły wspaniałe efekty. Wspólnie poprowadzili ważną dla dzieci i pracowników Stowarzyszenia uroczystość - 10-lecie SOS Wioski Dziecięcej w Karlinie. Tu po raz kolejny, dzięki wsparciu Tomka, widzowie „Panoramy” mogli usłyszeć o działalności Stowarzyszenia i potrzebach dzieci. Więcej o działaniach Wiosek na www.wioskisos.org

    X
  • Artur Żmijewski

    Artur Żmijewski

    Artur Żmijewski objął funkcję Ambasadora Dobrej Woli UNICEF w 2007 roku. Od tego czasu aktywnie angażuje się w różne kampanie UNICEF. Od początku swoją pracę na rzecz dzieci traktuje bardzo poważnie, jest zawsze rzetelnie przygotowany, wiarygodny i merytoryczny. Poświęca swój prywatny czas, nie bacząc na skrajne warunki i zagrożenia. Na pierwszą misję UNICEF pojechał do Etiopii, gdzie odwiedził ośrodki terapeutyczne dla niedożywionych dzieci. Dzięki zaangażowaniu Artura Żmijewskiego UNICEF Polska zebrał fundusze na wyposażenie aż dziesięciu ośrodków terapeutycznego dożywiania dzieci. Bez wahania wsparł akcję Na ratunek dzieciom w Kongo i zaapelował o pomoc dla najmłodszych dzieci w Demokratycznej Republice Konga. Zebrane środki pozwoliły na zakup niezbędnych leków, szczepionek przeciwko gruźlicy, odrze, tężcowi i polio, a także żywności terapeutycznej. Udało się sfinansować także sprzęt do prowadzenia akcji szczepień, m.in. lodówki do przechowywania szczepionek, strzykawki i środki opatrunkowe. Artur Żmijewski wsparł także akcję pozyskiwania funduszy na szczepienia ratujące życie dzieciom Reszta w twoich rękach, opartą o Dobrego Dukata. W 2014 roku włączył się w akcję pomocy na rzecz dzieci w Sudanie Południowym. Zebrane środki zostały przeznaczone na wyposażenie ośrodków leczenia niedożywienia oraz zakup żywności i mleka terapeutycznego dla głodujących dzieci. Brał udział w Błękitnym Marszu Pokoju ONZ, na każdym kroku szerzy i idee UNICEF i propaguje przestrzeganie praw dziecka. Więcej o działaniach na www.unicef.pl

    X

Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie. Zgadzam się